🔸بارت اسمیت، از سرمایه‌گذاران وال‌استریت که CNBC به او لقب «پادشاه ارزهای دیجیتال وال‌استریت»  داده، ابراز خوشبینی کرده که در صورت وضع قوانین بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران نهادی وارد این بازار می‌شوند و قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

🔹بیت‌بانک، یکی از شانزده صرافی مجوزدار ژاپن در عرصه ارزهای دیجیتال، در اعلامیه‌ای به مشتریان خود خبر داده که می‌خواهد بیت‌کوین آن‌ها را قرض بگیرد. در این خدمت مشتریان می‌توانند با قرض‌دادن ارز مجازی خود به ما سالانه تا سقف ۵٪ سود کنند.

🔸دو تن از اصلی ترین منتقدان بیت‌کوین یعنی Warren Buffet و Jamie Dimon که از بزرگان وال‌استریت هستند، در مصاحبه‌ای مشترک و کوتاه با شبکه CNBC به سرمایه‌گذاران هشدار دادند که باید نگران ورود به عرصه ارزهای دیجیتال باشند.

🔹قوانین جدید کانادا ، ارز رمز ها و کریپتو اکسچنج ها را به عنوان خدمات پول در کسب و کار ها خواهد شناخت !!

🔸برای نخستین بارانتخابات شهرداری سوئیس به کمک بلاکچین انجام خواهد شد.

🔹دل راجان (Del Rajan) و مت وایزر (Matt Visser) از دانشگاه ولینگتون در نیوزلند در حال حاضر مشغول بررسی امکان پیاده‌سازی بلاک چین کوانتومی هستند.

🔸گزارش‌ها حاکی از این است، نهادهای دولتی تحت اختیار “کمیسیون قراردادهای آتی و معاملات کالای آمریکا” موسوم به CFTC، اخیرا به منظور بررسی داده‌های معاملاتی چندین صرافی ارزهای دیجیتال، دستور به جمع‌آوری و بررسی اطلاعات در ابعاد وسیع داده‌اند.

🔹 یکی از علت های سقوط بیت کوین در ساعات گذشته هک شدن صرافی کره ای Coinrail می باشد که هکرها ۳۵ میلیون دلار از آن سرقت کرده اند.

🔸 مدیرعامل ایرلاین نروژ قصد راه‌اندازی یک مرکز مبادلات ارزهای رمزپایه را دارد و احتمالا بلیط‌های این خط هوایی نیز از این طریق به فروش خواهد رسید.


آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان