با چند خبر کوتاه از دنیای ارزهای دیجیتال با ما همراه باشید

🔸سنسی (SenSay) یک استارتاپ در حوزه‌ی بلاکچین است که با استفاده از هوش مصنوعی، افراد را به صورت ناشناس به یکدیگر متصل می‌کند تا بتوانند با یکدیگر در مورد موضوعی خاص صحبت کنند. در واقع هنگامی که شما یک سوال از این ربات می‌پرسید، ربات در سریع‌ترین زمان ممکن، شما را به صورت ناشناس به بهترین شخصی که جواب سوال شما را می‌داند متصل می‌کند.

🔹رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کمیته های ضدتحریم در مجلس و تهیه بسته پیشنهادی برای مقابله با شرایط کنونی گفت : موضوع ارز دیجیتال جهت خروج از سیطره دلار امروز در بانک مرکزی بررسی شد.

🔸به گزارش SCMP علی‌بابا ۴۳ برنامه مبتنی بر بلاک چین را در سال گذشته ثبت کرده که بیشترین تعداد را از این نظر داراست. بانک آمریکا با ۳۳برنامه ثبت شده در رده بعدی قرار دارد.

🔹شرکت فیس‌بوک ، تیم خود را برای تحقیق دررابطه با بلاک چین، تشکیل داده و در آینده نگاه عمیقی به قضیه ارزهای دیجیتال خواهد داشت

🔸بیت کوئکس یک اکسچنج کوچک در کره جنوبی می باشد. یکی از کارمندان این اکسچنج بنا به دلایل نامشخص، اطلاعات کاربران به ارزش ۶۵۰ هزار دلار را در چت گروهی منتشر کرد. این اطلاعات شامل کلیدهای خصوصی و عمومی، سپرده و نام صاحبان حسابها می‌باشد.

🔹 تنها یک روز پس از ارتقا سیستم‌ها، بایننس دوباره به علت مسائل فنی موقتا از دسترس خارج شد.

🔸 از امروز نبولاس (NAS) به لیست مبادلات بایننس اضافه می‌شود. همچنین، بایننس از برنامه توزیع ماهیانه توکن NPXS پشتیبانی می‌کند.

🔹آزمایشگاه ارزشیابی دیجیتال در بانک انکشوای چین یک اختراع جدید برای کیف پول دیجیتالی را ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد تا تاریخچه معاملاتشان را دنبال کنند.

🔸به گفته استیو ووزنیاک، بنیانگذار اپل، blockchain یک حباب است که ایده های خوبی در آینده ایجاد خواهد کرد.

🔹اکسچنج DX ماه آینده آغاز بکار میکند. این مجموعه، تیم ۷۲ نفره از اسرائیل را برای اجرای برنامه های خود استخدام کرده است. 

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان