در این پست چند خبر از بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال خدمت علاقه مندان به این حوزه عرض میکنیم.

-یکی از بنیانگذاران Ripple در طول سقوط، 44 میلیارد دلار را از دست داده است.

-لایحه جدید آمریکا برای مبارزه با  تروریست‌هاو جلوگیری از استفاده آنها از ارزهای رمزنگاری شده.

-مدیر عامل ویزا :ما معاملات را  بوسیله  بیت کوین به جریان نخواهیم انداخت چون سیستمی برای پرداخت نیست. آلفرد کلی، مدیر عامل ویزا گفت :  ما فقط تراکنش های ارزی را پردازش می‌کنیم. 

-هند مسئول 10 درصد از کل معاملات  بیتکوین در سراسر جهان است.

-مایکل نووگراث،  میلیاردر و از علاقمندان ارز رمز از طریق یک برنامه مطبوعاتی اعلام کرد برنامه ای برای ایجاد یک بانک تجاری مبتنی بر ارز رمز و صندوق سرمایه گذاری دارد. 

-ترافیک زیاد شبکه اتریوم چندین صرافی را مجبور کرد که موقتا واریز این ارز برای مشتریان را متوقف کنند. توسعه‌دهندگان اتریوم می خواهند با اجرای پروژه مقیاس پذیری این مشکل را حل کنند.

-در هنگام خرید مواظب تله گاوی باشید.در حال حاضر بهترین موقع خرید زمانیست که بازار حالت عادی داشته باشد.

تله گاوی ، تله ای است که سرمایه گذاران در خرید و فروش یک سهام یا کالا ایجاد می کنند. دراین مورد آنها مقادیر زیادی از سهام یا کالا را به منظور بالا بردن تصنعی قیمت می خرند و یک بازار کاذب ایجاد می کنند. معامله گرانی که با تله بول فریب می خورند اغلب سهام را با قیمت بالا می خرند و معتقدند که روند صعودی ادامه خواهد یافت و سهام هایی که می خرند ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد. متاسفانه کسانی که در این دام گیر می افتند چون که برای سهام خود بیش از حد هزینه می کنند غالبا مجبور می شوند سهام خود را واگذار کنند و زمانی که تله باز می شود  بازار به روند عادی باز می گردد یا حتی قیمت ها پایین کشیده می شود.

-فرانچسکو  فوستی، مدیر عامل شرکت AidCoin که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است گفت: "در حال حاضر، قیمت ها در بازار دیجیتال البته، می تواند بهتر شود ، با این حال، اصلاح شدید که اکنون شاهد آن هستیم، نزدیک به یک سقوط نیست.

-میکروچیپ کاشتنی برای امنیت ارزهای دیجیتال.

محققان مشغول ساخت میکر‌وچیپ بسیار کوچکی هستند که در بدن کاربران تزریق می‌شود تا افراد بتوانند سکه‌های‌مجازی را همیشه به همراه داشته باشند.

-شرکتهای Reality Shares Advisors وAmplify Trust ETF اولین صندوق معامله ی درون صرافی مرتبط با بلاکچین ETF را در Nasdaq راه اندازی کردند.این صندوقها دیروز در این صرافی آغاز به کار کردند.


آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان