نخستین اکسچنج ایرانی ارزهای رمزپایه بزودی فعالیت خود را شروع خواهد کرد.این اکسچنج توسط یک فین تک ایرانی و متشکل یک تیم نخبه طراحی و توسعه یافته است. 

اکسچنج مورد نظر در کلاس اکسچنج های کریپتوی بین المللی است و منحصرا در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت خواهد کرد.

دکترعباسی متخصص ارزهای رمزپایه و بلاکچین کشور با تایید این خبر ابراز خرسندی نمودند که توسعه اکسچنج های کریپتو در کلاس جهانی در ایران مشکلات خرید و فروش ارزهای رمزپایه را مرتفع نماید. 

🔹عباسی نبود اکسچنج های آنلاین و کاملا خودکار را در ایران موجب توسعه بازار خاکستری و غیر رسمی در این حوزه دانستند. ایشان ضمن انتقاد از قیمت های بالای بیتکوین و آلتکوین ها در ایران، دلیل این امر را وجود دلال ها و صرافی های غیر حرفه ای در بازار دانستند که از ضعف اطلاعات مشتریان خود و شرایط هیجانی بازار به نفع خود سوء استفاده می نمایند.

ایشان اشاره نمودند هم اکنون کاربران ایرانی در اکسچنج های بین المللی  نیز با مشکلات عدیده ای چون ریسک بلوکه شدن کیف پول بدلیل ایرانی بودن و ریسک های متعدد امنیتی مواجه می باشند.

🔹این استاد دانشگاه با اشاره به مشخصه های اکسچنج های خوب جهان وجود نقدینگی بالا و امنیت را مهمترین شاخصه این نوع اکسچنج ها اعلام نمودند. وی با اذعان به اینکه اکسچنج های ارزهای رمزپایه به لحاظ معماری و مدل کسب و کار خود انواع مختلفی دارند،  افزودند اکسچنج ایرانی در فاز نخست خدمات پایه را ارائه خواهد نمود و در فازهای بعدی خدمات متنوعی را ارائه خواهد کرد.

🔹عباسی با اشاره به سرمایه بازار 600 میلیارد دلاری ارزهای رمزپایه و  گردش مالی 50 میلیارد دلاری روزانه ارزهای رمزپایه و توکن ها در جهان، بهره برداری از فرصت های اکوسیستم اقتصادی ارزهای رمزپایه را برای ایران بی بدیل دانستند و تاکید کردند که با توجه به افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه در اقشار مختلف مردم جهان، تبدیل شدن ایران به مرکز خدمات اکسچنج ارزهای رمزپایه در منطقه خاورمیانه و آسیای میانه می توان درآمدزایی ارزی فراوانی برای کشور داشته باشد. 

🔹ایشان به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد نمودند که ارائه خدمات اکسچنج ارزهای رمزپایه را برای فین تک های ایرانی و بین المللی در مناطق آزاد کشور را قانونی اعلام نماید و اجازه بهره برداری از این فرصت اقتصادی بی بدیل سودآور به کشورهای عرب منطقه  و کشورهای همسایه داده نشود.

این محقق ارزهای رمزپایه و بلاکچین همچنین ابراز امیدواری کردند که در این اکسچنج علاقه مندان بتوانند بیتکوین را با قیمت بسیار پایین تری در این اکسچنج تهیه نمایند و در هر زمان نیز بتوانند بیتکوین خود را خریداری یا به ریال تبدیل نمایند.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان