در این پست فهرست اخبار ارزهای دیجیتال در 7 روز گذشته تقدیم شما میشود

🔹 شرکت Kumamoto Electric به صنعت ماینینگ وارد می‌شود. این کمپانی ژاپنی قصد دارد در مناطق روستایی این کشور مزارع ماینینگ خود را راه‌اندازی کند.

🔸بانک آلمانی Solarisbank حساب های ویژه را برای شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط با ارزهای رمزپایه پیشنهاد میکند!

🔹توییتر صرافیBancorبه طور رسمی هک صرافی را تایید و اعلام کرد در حال مذاکره با سایر اکسچنج ها جهت سخت کردن کار هکرها برای نقد کردن مبالغ دزدیده شده است و تاکید کرد امکان فریز اتر های دزدیده وجود ندارد!

🔸مرورگر Pirate Bay مجددا از کامپیوتر کاربرانش جهت ماین غیر قانونی مونرو استفاده کرده است‌. 

🔹 بیانیه رسمى کاخ سفید هم منتشر شد. در این بیانیه از سیاستهاى تجارى چین به شدت انتقاد شده و آمده است که : چین در مذاکرات تجارى و رسیدن به تفاهم جدى نیست ! اِعمال تعرفه ها به زودى رسمى میشود اما اجراى رسمى ممکن است از اواخر ماه آگوست آغاز شود! ارزش تعرفه هاى جدید به میزان ١٠٪؜ از ارزش کالاهاى چینى و به میزان نهایى ٢٠٠ میلیارد دلار خواهد رسید!

🔸 مدیرعامل اکسچنج Binance معتقد است بیت‌کوین با وجود سقوط 70 درصدی نسبت به رکورد ماه دسامبر سال گذشته، همچنان وضعیت خوبی دارد.

🔹جهرمی، وزیر ارتباطات، در نشست کتابخانه ملی، با بیان اینکه امروز سهم زبان و خط فارسی در محتوای وب به ۲ درصد رسیده و این سهم باید مطابق اهداف در نظر گرفته شده به ۴ درصد برسد، گفت: یکی از ‌مطمئن ترین شیوه های حفاظت از مالکیت معنوی آثار بکارگیری فناوری بلاک چین است و این فناوری باید در کتابخانه ملی استفاده شود.

🔹سایت معروف رزرواسیون Expedia پذیرش بیتکوین به عنوان روش پرداخت خدمات راننده جایگزین را متوقف کرد.

🔸 اپلیکیشن محبوب ژاپنی چت لاین اعلام کرد که در ماه جولای اکسچنج خود را به نام bitbox راه اندازی خواهد نمود. 

🔹کشور مالتا اقدامات بیشتری را برای تبدیل شدن به "جزیره بلاکچین" انجام می دهد، آی بی ام معامله 740 میلیون دلاری با دولت استرالیا برای فن آوری بلاکچین را امضا می کند.

🔸کره جنوبی معتقد است ارزرمزپایه خطرات ناچیزی برای موسسات مالی دارد بر این اساس گزارش ها حاکی از آن است که بانکهاحدود 1,79 میلیون دلار، ارزرمزپایه نگهداری کرده اند.

🔹 پلتفرم Augur خودش را  برای انتشار در 9 July آماده می کند. این پلتفرم P2P توانسته بود در سال 2015، 5میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند.

🔹ارز TrueUSD (TUSD) به صرافی Hitbtc لیست شد و درحال حاظر با ارز های BTC, ETH, USDT, BCH, LTC, XMR, ZRX, NEO قابل  مبادله است.

🔸دامنه معروف Crypto.com بعد از ۲۵ سال به فروش رسید. پیشبینی می‌شود که این دامنه در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون دلار فروخته شده است.

🔹پیشبینی تام لی تحلیلگر  وال استریت بار دیگر خبر ساز شد. وی هنوز معتقد است تا پایان سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین حدود ۲۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ دلار می‌شود.

🔸 طبق گزارشی که درسال 2018  توسط شرکت CipherTrace منتشر شده، حدود 1.2 میلیارد دلار از طریق ارزهای دیجیتال از قبیل بیت کوین و مونرو و زی کش ..پول شویی شده است.

🔹 بزرگترین بورس ارزهای دیجیتال Binance به قربانیان سیل در غرب ژاپن 1 میلیون دلار اهدا کرد و بقیه بازیگران در حوزه ارزهای دیجیتال را به این موضوع فراخواند.

🔸فیس‌بوک به تازگی اعتراف کرده که اطلاعات جمع‌آوری شده کاربرانش را با بیش از ۶۱ شرکت تکنولوژی در جهان به اشتراک گذاشته است. فیسبوک بدنبال استخدام نیروی متخصص در حوزه بلاک چین است.

🔹 طبق اعلام "جاستین سان"، تیم‌های فنی بایننس و ترون بر روی مبادله توکن‌ها کار می‌کنند تا برداشت ترون از بایننس در هفته آینده اجرایی شود. 

🔸کیف پول جدید بیتکوین کش به نام (Cashpay) درآپدیت جدیدش پس از خرج شدن Bch ، اوردر های فروش صرافی کوین بیس را به کاربران برای جایگزینی پول نمایش میدهد !

🔹پنج دانشگاه در آرژانتین ، اسپانیا و ونزوئلا دوره های مرتبط با ارزهای رمزپایه برگزار می‌کنند.

🔹دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری؛ ‌در چهار، پنج سال گذشته به‌ خصوص در سال‌های ۹۵ و ۹۶، بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پرداخت تسهیلات از طریق منابع بانک‌ها به استارت‌آپ‌ها داده شده است که اتفاق بسیار خوبی است و این نشان‌دهنده این است که همه احساس می‌کنند که راهی جز حرکت به سمت دانش و فناوری ندارند.

🔸فرهاد بهمنی، معاون فناوری اطلاعات پست بانک ؛ «همه ما تجربه پروژه‌های شکست خورده بسیاری داریم؛ مانند پروژه امضای دیجیتال که واقعا مبحث کهنه‌ای شده است و یک بار وزارت بازرگانی، یک بار جناب حکیمی و بانک مرکزی، یک بار صداوسیما، هرکدام به نحوی مدعی متولی شدن امضای دیجیتال بودند.

🔹شرکت بیت مین از چند شرکت سرمایه گذاری بزرگ چینی و سنگاپوری بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. در سپتامبر ۲۰۱۷، این شرکت در دور اول جذب سرمایه خود، ۵۰ میلیون دلار از شرکت‌های سرمایه‌گذاری Sequoia و IDG دریافت کرده بود. بتازگی ارزش شرکت بیت مین (Bitmain) به 12 میلیارد دلار رسیده است.

🔸کره جنوبی قصد دارد با همکاری انجمن G20 قوانین سهل گیرانه تری برای رمزارزها وضع نماید !

🔹موسسه فناوری FedEx با شرکت داروسازیGoodShepherd همکاری می کند تا با استفاده از سیستم بلاکچین افراد محروم از داروهای مورد نیازشان استفاده کنند.

🔸کنفرانس جهانی مخابرات  بر پایه بلاکچین اعلام کرده است که شش شرکت بزرگ دیگر از آسیا، خاورمیانه و آفریقا نیز به آنها پیوسته اند.

🔹وزارت مالی آلمان گفت عرضه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی شامل خطراتی است که به خوبی درک نشده است.

🔹براساس اعلام دولت کره، این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ یک پروژه بزرگ در زمینه بلاک چین را کلید بزند. در تلاش برای توسعه و پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین، دولت کره در نظر دارد تا بیش از ۱۰،۰۰۰ متخصص و ۱۰۰ شرکت در این صنعت فراگیر را پرورش دهد. هدف اصلی دولت کره جنوبی این است که در بحث بلاک چین یک فضای رقابتی تنگاتنگ ایجاد کند.

🔸شرکت امنیتی بلاک چین CipherTrace در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که ۷۳۱ میلیون‌ دلار ارز دیجیتال از صرافی‌ها در طی نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی به سرقت رفته است. سال گذشته میلادی این رقم چیزی در حدود ۲۶۶ میلیون‌ دلار اعلام شد که به خاطر نقص در مسائل امنیتی رخ داده بود. این رقم در نیمه اول سال ۲۰۱۸ حدودا سه برابر شده است.

🔹شرکت «راکوتن» به عنوان شرکت مادر پیام رسان وایبر اعلام کرد که ارز دیجیتال راکتون را طبق برنامه‌ای که در ماه فوریه سال جاری میلادی اعلام کرد، راه اندازی می کند. مدیر عامل این شرکت ژاپنی گفت: شرکت مادر ما در حال کار بر روی «راکوتن کوین» است که یک ارز دیجیتال تلقی و توسط اکوسیستم راکوتن پشتیبانی می شود.

🔸کمپانی HTC اعلام کرد گوشی موبایل بر مبنای بلاکچین تولید نخواهد کرد!!!

🔹رئیس جمهور ازبکستان حکم ادغام blockchain را در سازمان های دولتی به منظور مدرن سازی ادارات و تحریک اقتصاد امضا کرد.

🔸مدیر اجرایی بزرگترین بانک روسیه هرمان گرف می گوید پذیرش"بیت کوین" به عنوان جایگزین فیات به دلیل تمایل دولت ها برای حفظ پول متمرکز ممکن نخواهد بود.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال