🔸انتشار اسپم در بلاکچین EOS به وسیله قرارداد هوشمند Blocktwitter! در پی این رویداد حجم مبادله‌ی این رمزارز به صورت کاذب به شدت افزایش یافت.

🔹طبق گزارشات منتشر شده در خبرگزاری Forbes اولین پلت‌فرم صرافی کاملا قانونی صنعت رمزارزی با نام Blocktrade.com به زودی جهت آزمایش راه‌اندازی خواهد شد. وبسایت مذکور که مقر آن در لیختنشتاین (Liechtenstein) واقع شده، توانسته از سوی مقامات بازار‌های مالی (Financial Markets Authority) به عنوان یک عضو European Securities and Markets Authority یا ESMA تاییدیه دریافت کند و قرار است به عنوان اولین صرافی قانونی و تنظیم شده به صورت آزمایش راه‌اندازی و باز شود.

🔸 مدیر عامل یک استارت آپ ویتنامی به نام Sky Mining هفته گذشته با 35 میلیون دلار از سرمایه مشتریان شرکت خود به آمریکا متواری شده است.

🔹شرکت آمریکایی سولونا یک محوطه 37000 هکتاری در مراکش را به نیروگاه بادی تبدیل می‌کند. از انرژی تولید شده برای ماینینگ پاک رمزارز ها استفاده خواهد شد.

🔸رییس کمیسیون معاملات آتی آمریکا خواستار ارزیابی جدی قابلیت‌های زنجیره‌بلوک شد.یکی از کاربردهای این فناوری در حوزه فینتک تبادل اطلاعات بین شرکت‌ها است.

🔹 شرکت Valve که سایت Steam ارائه دهنده بازیهای کامپیوتری را داره بعد از این که فهمیدبازیAbstractism که کاری از شرکت Okalu و از کامپیوتر گیمرها مونرو ماین می کنه اون را از سایت حذف کرد.

🔸صرافی بایننس یک Trust wallet را خریداری کرده است ، این کیف پول از اتریم و توکن های erc20 پشتیبانی میکند .

🔹کیم کارداشیان ستاره تلویزیونی روز گذشته تعدادی از چیپ های فیزیکی بیت کوین را در قمار خانه های پوکر در لس آنجلس رونمایی کرد.
🔸بانک مرکزی استرالیا 17 تن بادام را به وسیله پرداخت با بلاکچین به اروپا می فرستد.
🔹باشگاه Gibraltar United
اولین باشگاه فوتبال است که می خواهد پرداخت هایش را با ارزهای رمزپایه انجام دهد.
🔸 "مارک یوسکو"، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری "مورگان کریک" معتقد است قیمت بیت کوین تا شش سال آینده به 500 هزار دلار می‌رسد.
🔹بیت کوین در قیمت حدود ۸۱۰۰ دلار ۹۰میلیون تومانی شده است این درحالی است که پاییز سال ۹۶ و با افزایش قیمت تاریخی تا نزدیک ۲۰هزار دلار شد، قیمت بیت کوین حدود ۹۰ میلیون تومان بود. 
🔸در یکی از نشست‌های TC که در شهر زوگ سوئیس برگزار شد، تیم طراحی اتریوم با حضور ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، جاستین دریک (Justin Drake) و کارل فلورش (Karl Floersch)، درباره آینده روشن مقیاس‌پذیری اتریوم و ایجاد تغییرات قطعی صحبت کردند.
🔹اخیرا گوگل لیست برنامه‌های ممنوعه در پلی استور را گسترش داده  و در این میان برنامه های مخصوص استخراج ارز های دیجیتال به این لیست اضافه شده است.
🔸کمیسیون حقوق بریتانیا در حال وضع قوانین استفاده از قراردادهای هوشمند به مجموعه قوانین بریتانیا است، این اقدام به عنوان بخشی از تلاش‌های مستمر با هدف بروزرسانی قوانین بریتانیا در مواجهه با چالش‌های تکنولوژی مدرن است.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال