آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

فهرست اخبار ارزهای دیجیتال-6 دی 97

عباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی؛ بنده فعلا بیت‌کوین را نه پول، بلکه هیچ‌چیز نمی‌دانم. چون پول باید قوامی داشته باشد که بتوان سایر دارایی‌ها را براساس آن ارزش‌گذاری کرد. شیئی که ارزشش در طول یک سال نوزده برابر جابجا شود، نشان می‌دهد ماهیت این به اصطلاح پول، قابلیت آن را ندارد که به عنوان معیار و متری برای سنجش دارایی‌ها به کار گرفته شود.

-براساس آمار و داده‌های بدست آمده از پلت‌فرم BitNodes، می‌توان مشاهده نمود که تعداد گره‌های قابل دسترسی شبکه‌ی بیت‌کوین طی سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۹ درصد کاهش یافته است؛ همچنین در همین دوره‌ی زمانی تعداد گره‌های غیرقابل دسترسی نیز ۳۳ درصد کاهش یافته و از 98 هزار عدد به 65 هزار تغییر یافته است. تداوم بلند مدت این روند می‌تواند منجر به متمرکزسازی شبکه و ایجاد خطراتی از جمله حملات ۵۱ درصد و پرداخت مضاعف(Double-spending) شود.

-بنیاد آیوتا(IOTA) اخیرا از همکاری خود با کمپانی CYBERCRYPT A/S خبر داده است. کمپانی CYBERCRYPT A/S یکی از قوی‌ترین ارائه دهندگان سیستم‌های رمزنگاری و امنیت سایبری پیشرو در جهان می‌باشد. قرار است طی این مشارکت دوجانبه یک تابع جدید هش منتشر شود که فعلا Troika نامگذاری شده است

-آخرین رده‌بندی موسسه تحقیقاتی چین، نشان نی دهد که: EOS اول، اتریوم دوم و بیت‌کوین هجدهم است. 

-شبکه مستقل اینسولار (INS) در 22 ژانویه 2019 به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود.

-سرمایه گذاران بریتانیایی که بر روی خانه هایشان وام گرفته و بیت کوین خریده بودند به علت کاهش قیمت بیتکوین موفق به پرداخت اقساط وام نشدند و خانه هایشان حراج شد.

-صرافی Binance معاملات TRX/XRP و XZC/XRP را به سیستم معاملاتی خود اضافه کرده است. مدیر عامل بایننس Cz ، در توییت خود اعلام کرد که به زودی جفت ارز های بیشتری (در مقابل ریپل ) برای ترید به بایینس اضافه میشود و همچنین نام مارکت Eth به ALTS تغییر پیدا می‌کند .

-برخی تحلیلگران معتقدند که تشدید کشمکش‌های ترامپ با کنگره و بانک فدرال رزرو می‌تواند موجب بی‌ثباتی در سیستم مالی آمریکا و در نتیجه اقبال عمومی نسبت به رمزارزها گردد.

-مدیرعامل ریپل؛ با هر معیاری، دفتر کل XRP نسبت به دفتر کل بیت‌کوین و یا اتریوم که در آن‌ها تعداد کمی از ماینر‌ها بیش از ۵۰ درصد از قدرت استخراج را در دست دارند و می‌توانند شبکه را کنترل ‌کنند، غیر متمرکز‌تر است.

-جوزف لوبین(Joseph Lubin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم و بنیانگذار ConsenSys، در روز جمعه ۲۱ دسامبر 2018، با انتقاد به «نویسندگان و بلاگر‌های حوزه‌ی رمزارزی» اعلام کرد که آینده‌ی «بسیار روشنی» را برای اتریوم و اکوسیستم آن متصور است.

-​باشگاه فوتبال اتلتیکو مینیرو برزیل همانند بارسلونا و یوونتوس قصد دارد توکن اختصاصی خود را برای هواداران ارائه کند تا هواداران با روش جدیدی بلیط مسابقات را تهیه کنند.

-نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد که سال 2018 نه تنها برای بازار ارزهای رمزپایه، بلکه به طور کلی برای همه بازارهای مالی و دارایی‌های بزرگ، سالی نزولی بوده است.

-گروهی از کارشناسان Blockchain نیجریه اعتقاد دارند که رمزنگاری می تواند اقتصاد آفریقا را تقویت کند.

-بانک مرکزی آمریکا (BoA) می خواهد یک سیستم با استفاده از تکنولوژی بلاکچین برای بهبود پردازش نقدی ثبت کند، یک برنامه جدید که 25 دسامبر منتشر می شود.

-جاستین سان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ترون، اخیرا اعلام کرده است کهBinance  وTron صد هزار دلار به موسسه خیریه اهدا خواهند کرد.

-بیتکوین‌پرایوت رمزارزی از فورک بیتکوین است. بنا بر گزارش Coinmetrics این رمزارز در هنگام پیدایش بیش از دو میلیون واحد به ارزش سه و نیم میلیون دلار را به صورت ناگهانی ایجاد و به یک حساب مخفی منتقل کرده است. این موضوع از نکات منفی این رمزارز و نوعی دزدی است. تقریباً نیمی از این مقدار خرج شده است.

-دوج کوین از جمله ارزهای دیجیتالی است که از قدرت بالای شبکه لایت کوین برای تامین امنیت شبکه خود بهره می‌برد. امری که باعث شده استخراج مستقیم دوج کوین سودآوری نداشته باشد و این ارز دیجیتال به مانند یک پاداش اضافی به ماینرهای لایت کوین تعلق یابد. از این رو هرگونه ادعایی مبنی بر استخراج ابری دوج کوین بی‌پایه و بی اساس می‌باشد.

-برخی منابع خبری نزدیک به دولت ونزوئلا مدعی هستند که نیکلاس مادورو، رئیس جمهور آن کشور، به طور خستگی ناپذیر در حال ارتقاء پترو است.

-گزارش کمیته دولتی هند نشان می دهد که قصد دارند کریپتوکارنسی ها رو قانونگذاری و قانونی اعلام کنند ‌.

-آرتور هایس(Arthur Hayes)، مدیر عامل BitMEX در ۲۶ دسامبر پیش‌بینی کرد که وضعیت بازار پیشنهاد اولیه‌ی سکه(ICOها) در مدت ۱۸ ماه بازیابی خواهد شد و اتریوم(ETH) نیز در همراهی با دیگر رمزارزها به سرعت به ۲۰۰ دلار خواهد رسید.

-اخیرا گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد صرافی‌های رمزارزی به دلیل پایین بودن میزان نقدینگی برخی رمزارزها اقدام به حذف آن‌ها از لیست مبادلات خود کرده‌اند. طبق این گزارشات صرافی رمزارزی Kucoin ده رمزارز از جمله Bitcoin Gold و Mobius را حذف کرده است، در حالی که صرافی رمزارز Houbi نیز ۳۲ جفت مبادله‌ی مختلف را حذف نموده است.

-شرکت مک‌آفی گزارش داد در سال 2018 بدافزارهای ماینینگ 40 برابر شده‌اند. بیشتر این بدافزارها به استخراج مونرو می‌پردازند.

کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال
 

فهرست اخبار ارزهای دیجیتال

۹۷/۱۰/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی