آموزش کسب درآمد قطره ای بیتکوین

روش کسب درآمد مورد نظر، جمع آوری بیت کوین های رایگان موجود در اینترنت است. سایت های وجود دارند که در ازای بازدید وبسایتشان به شما بیت کوین رایگان اهدا می کنند این مقدار اهدایی، ناچیز است اما این پاداش در بازه های زمانی مشخصی (از 5 دقیقه تا یک روز) می تواند تکرار شود. هدف این سایتها نشان دادن تبلیغات موجود در صفحه اصلی خود به شماست. دقت داشته باشید شما هیچ الزامی برای کلیک بر روی تبلیغات ندارید. این سایتها بیت کوین اهدایی خود را به کیف پول موقت شما منتقل خواهند کرد و کیف پول موقت شما هر 24 ساعت مجموع موجودی شما را به کیف پول اصلی شما انتقال خواهد داد.با ادامه مطلب همراه ما باشید

در این وبلاگ فقط سایتهایی که با دو کیف پول واسط زیر کار میکنند قرار داده میشود

برای مشاهده سایتهای قطره ای روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده سایتهای قطره ای کسب بیتکوین رایگان

اموزش ایجاد کیف پول فاست هاب

آموزش ایجاد کیف پول coinpot

درآمد قطره ای بیت کوینی همانطور که از اسمش پیداست به نوعی درامد گفته میشود که مقدارش بسیار کم میباشد امادر مقابل زمان کمی نیز برای آن گذاشته میشود. در این گونه سایت ها مقادیر ارزهای دیجیتال در واحد های کوچک برای هر چند دقیقه یک بار قابل جمع اوری بوده و نوع واریز آن ها به دو دسته مستقیم یا واسط تقسیم می شود.

 در اکثر سایت های قطره ای فکت هاب برای هر بار دریافت ارز دیجیتالی رایگان معمولا قسمت تشخیص انسان از ربات (کپچا) وجود دارد که در برخی تنها یک نوع کپچا قرار داده شده و در برخی سایت ها برای امنیت بیشتر و جلوگیری از سواستفاده های کاربران چند نوع کپچا قرار داده شده است. اما نحوه کار و دریافت ساتوشی یا واحد کوچیکتر بیتکوین در این سایتها معمولا فقط یک صفحه اصلی وجود دارد و تعدادی تبلیغات که در گوشه کنار صفحه قرار داده شده هر سایتی نیز بسته به فعالیت خود مثلا میگید که هر 5 دقیقه یا هر یک ساعت مقداری بیتکوین رایگان میدهم و یک کادر که در آن کافیست شماره حساب بیتکوین را وارد کنید. 

سایت های وجود دارند که در ازای بازدید وبسایتشان به شما بیت کوین رایگان اهدا می کنند این مقدار اهدایی، ناچیز است اما این پاداش در بازه های زمانی مشخصی (از 5 دقیقه تا یک روز) می تواند تکرار شود. هدف این سایتها نشان دادن تبلیغات موجود در صفحه اصلی خود به شماست. دقت داشته باشید شما هیچ الزامی برای کلیک بر روی تبلیغات ندارید. این سایتها بیت کوین اهدایی خود را به کیف پول موقت شما منتقل خواهند کرد و کیف پول موقت شما هر 24 ساعت مجموع موجودی شما را به کیف پول اصلی شما انتقال خواهد داد. در این سایتها ابتدا میبایست شماره حساب بیتکوین خود را در کادر مربوطه وارد کنید همانند تصویر زیر

در این سایتها ابتدا میبایست شماره حساب بیتکوین خود را در کادر مربوطه وارد کنید همانند تصویر زیر

سپس به دنبال گزینه های next یا Claim Bitcoin یا Claim بگردید و روی آن کلیک کنید و سپس کد کپجا را وارد کنید یا با تیک گزینه من یک ربات نیستم وکلیک مجدد روی Claim Bitcoin ،ساتوشی خود را دریافت کنید.

بعد از رسیدن به حد نصاب برداشت گزینه witdrawal را کلیک کرده و مستقیم به کیف پول موقت فاست هاب منتقل کنید.

این کار را به تعداد نامحدود در روز نکرار کنید و ساتوشی بیشتری دریافت کنید.

به تصاویر زیر دقت کنید.کادرقرمز رنگ را ببینید.مثلا سایت زیر هر 5 دقیقه 2 تا 20 ساتوشی رایگان میدهد.فقط کافیست شماره حساب بیتکوین خود را داخل کادر وارد کنید.و روی next کلیک کنیدتصویر زیر را ببینید


کسب درآمد قطره ای بیتکوین

وظیفه شما در این گونه سایتها فقط کلیک بر روی گزینه ههایی مثل next ، continue ، claim ، و در نهایت وارد کردن کد ک چا که مشخص شود شما یک انسان هستید نه یک رباط.

تصاویر زیر را ببینید.

حل کپچا

حل کردن کپچا

که در سایتهای مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد.

در نهایت اعلام میکنید معمولا با رنگ سبز که با موفقیت واریز شد

ou've claimed successfully 9 Satoshi.
You can claim again in 5 minutes!

claim

بعضی سایتهای مستقیم به کیف پول واسط یا موقت واریز میکنند بعضی ها هم مثلا به 500 ساتوشی رسید برداشت میکنید

 بعد از رسیدن به حد نصاب برداشت گزینه witdrawal را کلیک کرده و مستقیم به کیف پول موقت فاست هاب منتقل کنید

سایتهای قطره ای رایگان

.و البته بعضی سایتها مستقیم واریز میکنند.

 نکات آموزشی درباره سایت های قطره ای:

 – بدون ریسک ، عدم نیاز به سرمایه گذاری و کاملا رایگان.

 – نیازمند فعالیت، گذاشتن وقت و زمان. 

– برخی سایت ها جهت فعالیت نیازمند ثبت نام می باشند. 

-برخی سایت ها نیاز به ثبت نام نداشته و صرفا با وارد کردن شماره حساب ثبت نام و اکانت شما ایجادمی شود. 

– برخی سایت ها به صور مستقیم و برخی دیگر به صور واسط پرداخت دارند.

 – در اکثر سایت ها حداقل برداشت تعیین شده است که با رسیدن به این مقدار، موجودی قابل برداشت می باشد.

 – معیار و واحد بیت کوین در این سایت ها ساتوشی خواهد بود که هر ساتوشی برابر 0,00000001 بیت کوین است. 

– اکثر سایت های قطره ای بیتکوین برای تشخیص کاربر ربات از انسان قسمت کپچازدن یا بازی دارند که قاعدتا برای دریافت بیت کوین رایگان این مورد نیز باید به خوبی انجام شود. 

– هر سایت مقدار مشخصی در یک بازه زمانی می دهد که این مقادیر و زمان برای هر سایت متفاو خواهد بود و در پایان این زمان)تایمر( مجددا می توانید بیت کوین رایگان کسب کنید. 

– کسب دارمد قطره ای انوا مختلفی دارد که می تواند به صور مشاهده اگهی،جمع اوری امتیاز،بازی،ک چا زدن،گردونه شانس و.. باشد. – کسب درامد رایگان از سایر ارزهای دیجیتال نیز دقیقا وشبیه به کسب درامد بیت کوین است.

یک مثال دیگر به صورت تصویری 

سایتهای فاکت

دانلود کتاب آموزش بیتکوین رایگان

همچنین در کانال بیتکوین رایگان عضو شوید تا از جدیدترین اخبار و سایتهای کسب درامد با اطلاع شوید

کانال : freebtc4u@کانال بیتکوین رایگان

هر گونه سوالی داشتید به آدرس ایمیل زیر پیام دهید

mywebmaster10@gmail.com