آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

استراتژی کار با cointiply بخش mining game

با سلام خدمت شما کاربران گرامی سایت

 بسیاری از دوستان تقاضای یک استراتژی مناسب برای فعالیت و سرمایه گذاری در بخش ماینینگ گیم سایت cointiply را داشتند که تصمیم گرفتم تجربیات خودمو که در این مدت در این بخش فعال بودم را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم امیدوارم که بتونید سود و بهره کافی را از این بخش ببرید و بتوانید به راحتی از این سایت بیتکوین رایگان جمع آوری کنید.

متاسفانه بخش mining game سایت cointiply به فعالیت خود خاتمه داد.ودیگر بخش ها همچنان فعال هستند.هر چقدر هم که موجودی در این بخش دارید به صورت هفتگی به مرور زمان پرداخـت میکنند. 

اگر تا کنون عضو نشده اید بر روی لینک زیر کلیک کنید

 لینک عضویت در cointiply

معرفی سایت Cointiply و کسب بیتکوین رایگان

موقعی که بنده وارد این بخش شدم کمی گنگ بود و در هیچ سایتی نیز توضیحاتی در این زمینه ارائه نشده بود.

و تصمیم گرفتم وقت بگذارم و با ترجمه کردن تمامی قسمتها توضیحات کامل این بخش رو تقدیم شما کردم و بسیاری کاربران هم اکنون در این بخش فعال هستند.که در صفحه زیر توضیحات کامل آورده شده

http://myearn.ir/post/cointiply

اما در این صفحه توضیحاتی خدمت شما عزیزان میدم تا بتونید راه درست رو انتخاب کنید بنده هم اکنون از همه ساختمان یکی رو اجاره کردم و واسم کوین استخراج میکنه. اینکه چه ساختمانی رو انتخاب کنید بستگی به این داره که درآمد شما و اینکه در ساعت و در روز چه مقدار کوین درآمد دارید.

اما قبل از اقدام به هر کاری برای بازدهی کامل میبایست ضریب تولید یا راندمان معدن شما 200% شده باشه.پس با استفاده از جم ها این درصد رو ابتدا افزایش بدید

 که دو روش برای افزایش داره یکی خرید جم از مارکت با استفاده از کوین ها 

و روش دیگه خرید اولین ساختمان با قیمت 200 کوین که اجازه میده هر ساعت claim gem کنید و بین 200 تا 700 جم دریافت کنید.

و از طرفی برای حفظ این راندمان 200% هر ساعت حدود بین 200 تا 250 جم از شما کسر میشود.کافیه در رزو بالای 12 بار کلایم کنید تا راحت جبران بشه.

همانطور که میدونید هر 34 پاور برای شما در هر ساعت 1 کوین استخراج میکنه و هر 1 پاور 100 کوین قیمتشه.یعنی 3400 کوین نیاز دارید تا ساختمان اجاره کنید و پاورتون 34 بشه و ساعتی 1 کوین استخراج کنه.

اما چون ضریب تولید 200% شده شما تنها 1700 کوین بابت 34 پاور پرداخت میکنید.

فرض کنیم شما 15 بار در روز میتوانید کلایم کنید.یعنی هر ساعت کلایم سکه و کلایم جم.و همچنین از قسمتهای دیگه هم کوین جمع کنید.

اگر درصد وفاداریتون هم که 100% شده باشه دوبرابر میگیرید.هر چقدر که سکه جمع کردید اگر برای اولین باره که میخاید وارد این بخش بشید و با سکه هایی که بدست آوردید ساختمان اجاره کنید،ساختمان شماره یک رو با 200 کوین و ساختمان شماره 2 رو با 1000 کوین اجاره کنید.که حدود 116 الی 118 روز برای شما سکه استخراج میکنه.

آموزش COINTIPLY

حالا کافیه اگر وقت و حوصله کافی دارید و بسته به مقدار سکه هایی که در روز بدست میارید همین دوساختمان رو اپگرید کنید و لول ها رو بالا ببرید.

-ساختمان شماره 1 حداکثر تا 1200 لول میتونید آپگرید کنید.برای رسیدن به لول دو 22 کوین نیاز داره.برای رسیدن به لول 3مقدار24 کوین و... همین طور میتونید افزایش بدید تند تند.و در هر آپگرید مقادیر افزایش پیدا میکنه. 1700 کوین که خرج کنید 34 پاور تکمیل میشه و هر ساعت یک کوین به درآمدتون اضافه میشه.

-همچنین ساختمان شماره 2 که با 1000 کوین خرید کردید نیز برای رسیدن به لول دو 110 کوین –برای رسیدن به لول 3 مقدار 120 کوین و... بسته به مقدار درآمدی که دارید میتونید همین دو ساختمان رو پیش ببرید و در هر آپگرید چون مقادیر افزایش پیدا میکنه.به جایی میرسید که باید زمان بیشتری صبر کنید تا کوین لازم برای آپگرید رو بدست بیارید و اگر درآمد شما بیشتر شد حتی میتونید ساختمان بعدی رو هم بخرید و ادامه بدید.

شما اگر به یکباره ساختمان پر قدرت اجاره کنید مدت زمان اجاره شما کاهش پیدا میکنه.مثلا اگر ساختمان آخری رو با 25000 کوین بخرید بهتون 500پاور میده و ساعتی حدود 15 کوین استخراج میکنه،اما برای مدت حدود 106 روز.

درحالی که ساختمان های ارزون قیمت تا 118 روز مدت زمان اجارش هست واسه همین میگم که با ساختمان های پایین شروع کنید و همونارو آپگرید کنید چون در نهایت مجموع مقدار پاور جمع شده مهم هست که قدرت معدن شما را نشون میده.

فراموش نکنید حواستون به مقدار جم ها باشه که اندوخته داشته باشید تا هر ساعت اون مقدار رو برای حفظ راندمان معدن شما بر داره. اکر در روز بالای 12 با کلایم جم کنید جم ها جبران میشه و اگر وقت کافی نداشتید باید از بخش مارکتش جم خریداری کنید.

برای رسیدن به درآمد مناسب در این بخش نیاز به تلاش و صبر و حوصله دارید و درآمد شما به صورت تصاعدی بیشتر میشه.فراموش نکنید که در کنار درآمدتون،پاداشهای جانبی رو هم در نظر بگیرید مثل درصد وفاداری روزانه-پاداشهای متغیر که روزانه تعلق میگیره.پاداش استخر که بسته به رتبه معدنتون شامل پاداش میشه.

آموزش کامل cointiply

برای مثال رتبه من هم اکنون 600 هست ساعتی 620 کوین+20کوین اضافه در هر ساعت میگیرم.هر کوین هم اکنون 2 ساتوشی.دیگه خودتون درآمد روزانه رو حساب کنید.

اما یکی دیگر از حسن های سایت cointiply تمدید ساختمان ها با جم هست و در روزهای پایانی حواستون باشه که کوین و جم کافی برای تمدید داشته باشید. بعد از اینکه مدت زمان اجاره ساختمان به اتمام رسد میتونید با جم اونها رو بازسازی کنید.که واستون ارزون تر هم تموم میشه.

با یک مثال واستون توضیح میدم

برای مثال ساختمان شماره دو رو با 1000 کوین اجاره کردید.و به شما 20 پاور داده. پس 20 پاور رو شما 1000 کوین بابت خرج کردید.حالا مدت زمان به اتمام میرسه و میخاید تمدید کنید. برای تمدید هم اکنون زده 9000 جم نیاز دارید.

آموزش COINTIPLY

به مارکت مراجعه کنید میبینید که این مقدار رو میشه با قیمت حدود 750 کوین خریداری کرد خوب این یعنی اینکه شما 25% کمتر هزینه میپردازید برای تمدید ساختمان ها و همین میتونه انگیزه باشه برای ادامه فعالیت.

و از این مدت به بعد سود شما 25% نسبت به قبل بیشتر میشه یعنی چیزی حدود 50%.

تصویر زیر را ببینید که یکی از ساختمانهایی که گرفته بودم یعنی ساختمان آخری با مقدار 25000 کوین هم اکنون مهلتش تموم شده

و با 225000 جم میتونم تمدید کنم

حالا این مقدار جم ندارم به مارکت مراجعه میکنم و خریداری میکنم.که تقریبا 22000 کوین میپردازم

نکات 

1-حداقل تا 3 ماه سعی کنید برداشتی انجام ندهید و هر چی سکه درمیارید رو باهاش ساختمان ها رو آپگرید کنید و لول ها رو بالا ببرید.

2-روزانه سعی کنید بین 12تا 20 بار claim کنید و همچنین بخش claim gems

3-طبق محاسبات انجام شده سود پایان هر دوره چیزی بین 30 تا 40% خواهد بود و بعد از تمدید توسط جم ها این سود به بالای 50% خواهد رسید.

4-در بخش زیرمجموعه گیری اگر فعال باشید کمک زیادی میکنه به پیشرفت سریع شما

5-به هیچ وجه برای فعالیت در سایت با فی لترشکن ها وارد سایت نشید.

6-بعد از اتمام دوره و تمدید توسط جم ها میتوانید در صورت تمایل برای کم کردن ریسک خود نیمی از درآمد خود را سرمایه گذاری مجدد کنید و نیمی دیگر را برداشت کنید.و همین روند را در پیش بگیرید.

7-ارزش هر کوین بستگی به نرخ بازار بیتکوین دارد.و هم اکنون هر کوین بیش از 2 ساتوشی ارزش دارد.

موارد و نکات جدید در همین صفحه اضافه میشه

نظرات خود را در صفحه مربوط به ماینینگ گیم در لینک زیر بیان کنید و به دلیل پراکندگی نظرات بخش نظرات این صفحه غیر فعال هست

http://myearn.ir/post/cointiply#comments

در صورت کپی این مطلب آموزشی منبع یادتون نره!

مطالب مرتبط با این بخش

معرفی سایت Cointiply و کسب بیتکوین رایگان

در کانال های ما نیز حتما عضو شوید برای دیدن سایتهای داغ بیتکوین رایگان
 
کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
 
کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال
 

mining game

آموزش

استراتژی کار با cointiply

سایت cointiply

۹۷/۰۹/۰۷